Thursday, November 5, 2009

Pendapat tentang lelaki buncit lepas kahwin-

Ada pendapat-pendapat yang kata...


*senang hati....sebab dah ader org yg kita sayang selalu depan mata... permakanan yang terjaga.. dah ada isteri...tau makan jer.... kurang nya melakukan aktiviti2 seperti riadah or bersenam.... sebab bila dah makan kenyang... pas tu rehat depan tv... baca paper... tetido...or sebab mereka nie banyak cacing kot... terlupa makan ubat cacing sebab tu lah jadi macam tu.... he he he

*Aku rase sebab mase bujang, depa mane ade buat hubungan kelamin. Lepas kahwin, selalu buat. Kadar testosteron menurun, air mani keluar. Kadar metabolisme menurun. Sebab tu perut boroi. Kalau kate pasal makan, before bujang makan banyak pun, x gak gemuk..hehe..

*Atau isteri yang suka try resipi baru
Suami akan jadi bahan ujikaji hehehe... mungkin jugak tuh kan ?

*Ini kebiasaan hidop la... Pompuan pon sama gak kot..Maybe pompuan stop shaving kot once married... Aku xtau ah coz x kawen g... Tapi abg aku yg dah kawin cakap buncit, coz hidop terlampau teratur and rilek sgt sampai lupa nak pk psl bende2 mcm xcercise and eat right..

*mane tak buncit, makan-minum sume terjaga bile dah kawen, nak gi bersenam pon agak malas..
sbb bini dah ade kat umah..bersenam ngan bini la.

*pompuan pun sama..lps kawin badan naik..
maybe sbb hati senang..makan berjaga..bersukan pun dah malas... aku belum kawin... tapi, aku akan pastikan laki aku nanti tak buncit... errr... tp skrg bleh la cakap... kalau dah takdir dia buncit esok, aku redha je lahhhh..


*siapa kata? ramai juga yang nak buncit lepas kawin, tapi tak buncit-buncit juga.
paktor usia, sbenarnye perut/badan diorang membesar tak semestinya lepas kahwin.
mende ni aku dok perati, orang yg berusia 22+ makin lama makin gemuk, sbab metabolisme dia makin kurang. tapi bila da kawin tu gemuk dia makin menjadi jadi mungkin faktor pompan pon ikut sama.


*kalo dulu lengan kurus je naik umur 22 tros besar je lengan, menggelebeh plak tu
lagi satu faktor duit, dlu tak bergaji hanya mampu je nengok makanan bes2. tapi bila da bergaji ha main sambar je makanan mahal.lagi2 yg tengah single mahu keje melantak je.
tapi gemuk yg single ni tak sama ngan gemuk yg couple. yg couple ni lagi besor. he he he
takde kene mengene yg kurus banyak tekanan ke ape

*bila lepas kahwin
perempuan bunting sembilan bulan lelaki bunting seumur hidup
tu namanya pengorbanan seorang lelaki...

*katenye coz sexual activities...
bile ade sexual intercourse, orgasm..bla..bla...kelenjar pitutuari (betul ke ejaan nie...? ) kat otak akan merembes hormon yg encourage cell growth.....x tau la btul ke x....

*Dah kawin tak yah ar susah2 nk control...menda yg nk da dpt kn... lgpn kegiatan riadah selama ni da ditukarkan untuk senaman lain lak...

*Tapi ada gak ar case cm cousin aku ni...dia ckp dia suka kalo husband dia gemuk sbb sedap peluk...so pas da kawin dia sumbat laki dia mkn byk2...dulu2 suh maintain kurus masa nk bersanding aje, teringat brader kat opis aku.aku tanye la kat die nape perot boroi pas kawen die bleh cakap"isteri aku tiup dari bawah, kembong la perot aku!"

*wakakakakaka...lawak bro! lawak!! tergelak aku sensorang!!

Pendapat korang pulak macamana ?

THANX to: www.mytownkajang.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...