Wednesday, April 20, 2011

REAL MADRID-SUPER TEAM IN HISTORY je la...

Pasukan REAL MADRID atau dipanggil galaktikus ini sememangnya menjadi kebanggaan warga Madrid. dibarisi bintang-bintang bola sepak dari dulu sehingga kini.
untuk perlawanan separuh akhir menentang Barcelona, pasukan ini membariskan pertahanan pertahanan yang dianggap terbaik dunia..

RICARDO CARVALHO


pemain yg sememangnya sentiasa diharapkan jurulatih,JOSE MAURINHO,dibawa dari PORTO ke CHELSEA hinggalahke REAL MADRID.tidak diketahui apa kelebihan yg dimiliki beliau sebenarnya, namun beliau sememangnya seseorang yg sentiasa menjaga positionnya sebagai pertahanan.malahan,gambar di atas juga menunjukkan beliau kemungkinan ada tabiat pelik sesama jantina,tgkla kemesraan beliau sesama jantina,kemungkinan disebabkan itulah JOSE MAURINHO terlalu sayang untuk berpisah dengan dia.

RAUL ALBIOL

beliau merupakan seseorang yg bersopan santun,tidak seperti pemain pertahanan yg kurang ajar atau kasar seperti PUYOL atau VIDIC.Walaupun begitu,kekasaran yg dibuat oleh beliau pada perlawanan liga dengan BARCELONA tempoh hari mungkin boleh menyangkal dakwaan yg dibuat oleh aku ni.kekasaran di mana beliau menarik badan dan muka DAVID VILLA sehingga memberi penalti macam bukan menunjukkan dia sedang bermain bola.mungkin dia selalu buat macamtu ketika mewakili pasukan ragbi sekolah rendah dulu.

PEPE


PEPE sememangnya pilihan yg lebih baik sekiranya jurulatih memerlukan seorang pejuang berani mati di bahagian pertahanan.beliau membuktikan yg dia sememangnya berani mati apabila telah menandatangani perjanjian selama 5 tahun untuk join AL QAEDA. jika lihat di gambar atas pun memang menunjukkan dia pernah berlawan dengan PUYOL yg super ganas tu di udara selama 5 jam...nak mati dah PUYOL tu dibuatnya(kalau x percaya,ce tanya SOKERNET..)

SERGIO RAMOS

barisan pemain BARCELONA yg jambu-jambu seperti bojan,messi,villa dan iniesta sudah tentu tidak perlu bimbang dengan RAMOS ni.ini kerana dia sudah mengisytiharkan yg beliau bukan gay. ini dapat dibuktikan dengan pemaparan gambar di atas. tak tahu gambar di atas gambar asli atau photoshop. tapi,kalau RAMOS digantikan dengan girl kat sebelah tu,mampuih tak jadi kerja INIESTA dengan DAVID VILLA. ate,asyik nak menyodok je kat tempat RAMOS tu..=p

MARCELO

bekas pelajar sekolah HENRY GURNEY ni sememangnya sukar untuk mengubah tabiatnya...iaitu mabuk coz minum.tgkla gambar,tgh main bola pun leh ajak minum lagi...kan dasyat tu...
uishhh....DAHSYATTTTTTTT...........

dalam perlawanan baru2 ni dengan BARCELONA beliau bagaikan boleh mengawal jogging amal yg dilakukan oleh MESSI.. dia seumpama seorang bintang pertahanan terunggul dunia apabila berjaya melilit MESSI dengan kecomelannya..

dengan barisan pertahanan yg dimiliki REAL MADRID ini,tidak mustahil sebenarnya BARCELONA akan laukkan lagi team ni 5-0 yg pernah dibuat pada awal musim..
pertahanan ni tak tersusun dan hanya mengharapkan serangan balas yg dibuat pemain penyerang.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...