Monday, April 25, 2011

MAN UNITED-THE TOP DEFENDERS

RAFAEL

pemain pertahanan berbakat besar iaiut RAFAEL,dilaporkan mengalami kemurungan untuk menghadapi perlawanan menentang SCHALKE.kemurungan itu disebabkan beliau tidak pasti akan diturunkan oleh SIR ALEX FERGUSON. si kecik comel ni sememangnya kelam kabut,namun sikapnya tersebut membuatkan penyerang lawan pun kelam kabut..haha

dalam 2 3 tahun lagi, beliau pasti akan mendapat jawatan tetap di pertahanan kanan MAN UNITED. sama-sama kita doakan.

JOHN OSHEA


perathanan yang agak tenang,namun lembab untuk mengejar lawan.kelebihan fizikal menjadi kunci utama yg memungkingkan SIR ALEX FERGUSON memilih beliau untuk mengekang penyerang lawan.

PATRICE EVRA

si kecik hebat ni bakal memegang title LEGEND dalam 4 5 tahun lagi...tempatnya sebagai pertahanan kiri MAN UNITED sudah mencecah 5 tahun. kawan baik kepada PARK JI SUNG sememangnya langsung tidak tercabar walaupun FABIO DA SILVA cuba menyaingi kehebatan beliau. walaupun kadangkala muka agak serius,namun beliau memang lucu.

>>>>SILA LIHAT:

RIO FERDINAND

pertahanan paling tenang di ENGLAND,pasukan MAN UNITED memang memerlukan beliau. sebelum ini memegang lilitan kapten,namun diturunkan pangkat kerana kurang berprestasi dan sering cedera. lilitan tersebut diserahkan kepada yang lebih layak.
RIO FERDINAND diakui memang slow dan tak ganas macam VIDIC dan PUYOL,namun ketenangan beliau menyebabkan orang tua macam VAN DER SAR dan si VIDIC lebih tenang untuk bertahan.

>>> memang legend.

NEMANJA VIDIC

beliau akan mengemudi MAN UNITED ke final CHAMPIONS LEAGUE.lihatkan kepada gambar ini, seperti pilot yang bettanggungjawab membawa penumpang ke mercu kejayaan...cewahhhh

keganasan sering dilakukan beliau terhadap pemain lawan.sikap agresif mungkin membawa padah kepada MAN UNITED jika sikapnya tidak terkawal di dalam kotak penalti.
Beliau perlu lebih berhati2....bak kata,malang tidak berbau.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...