Monday, April 25, 2011

SCHALKE 04- THE MENTAL DEFENDERS


K. PAPADAPOULOS

walaupun baru berusia 19 tahun, beliau sudah beberapa kali dimasukkan ke wad pesakit mental. namun keupayaannya untuk memeningkan pemain penyerang lawan diakui oleh lawan-lawan sebelum ini.

SAMUEL ETO dari INTER MILAN yang pernah ditewaskan SCHALKE 04 pada suku akhir mengatakan:

"apabila saya cuba untuk mengelecek bola melepasinya,dia sering mengejar dan memeningkan saya..lebih2 lagi apabila budak mental ni seringkali buat muka seperti ini....saya taubat taknak berjumpa dengan beliau lagi"

A. UCHIDA

SAMURAI JEPUN ini sudah beberapa kali cuba untuk membunuh diri beliau. Sahabat sahabatnya sering menasihati beliau supaya cepat2lah membunuh diri. Namun beliau mengatakan dia akan bunuh diri betul2 apabila pasukan SCHALKE 04 berjaya memenangi CHAMPIONS LEAGUE 2011. rasenya,memang dia tidak akan bunuh diri.

C. METZELDER

bekas pemain REAL MADRID ini sememangnya pesakit mental gak...ini disebabkan dia suka hubungan sejenis..lihat gambar di atas dengan teliti...
laporan sebelum ini mengatakan beliau dihalau daripada REAL MADRID disebabkan dia suka menganggu mat-mat jambu di sana seperti CASILLAS dan LASSANA DIARRA...
LASSANA DIARRA???=p

B. HöWEDES

walaupun baru berumur 23 tahun, beliau mendapat kepercayaan untuk mengemudi barisan pertahanan tengah. sememangnya berbakat besar apabila dapat mengekang barisan penyerang hebat AC MILAN dan INTER MILAN sebelum ini.
sesuatu yg pelik tentang beliau adalah beliau seringkali keluar malam pada malam bulan mengambang.....tidak diketahui sama ada membeli "ayam" atau bertukar menjadi serigala jadian. tu kena tanya SOKERNET lagi.

>>> apa2 pun barisan penyerang lawan nanti iaitu MAN UNITED perlu bekerja keras untuk merobek pertahanan mental seperti SCHALKE 04 nanti.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...