Saturday, October 29, 2011

malam dingin

lokasi: mcd jalan suasana,bandar tun hussein onn.
masa: 2am

org kate bercinta memerlukan komitmen.ya betul aku mengaku perkara tu.kalau xnak komitmen,jgn sesekali ko berpasangan.tu hanya akan menyakitkan hati org lain. mungkin ko seorang yg kekurangan kasih sayang then ko mencari sesuatu dalam hidup ko.cth;pasangan.

berpasangan memerlukan kekuatan dalaman yg sgt dasyat.disebabkan aku tidak ada kekuatan tu jadi aku mengambil keputusan utk single dan tidak mahu menyakiti hati org lain.

korang kena mengaku berpasangan tidak akan menjanjikan kebahagiaan setiap masa.pasti ada yg sedih,sakit hati dan terasa apa yg korang lakukan.bagi aku jgn sesekali ko amek kputusan utk berpasangan kalau ko tidak bersedia.lebih baik ko fokus utk diri ko,famili dan kwn2 ko.perkara tu akan lebih bermakna berbanding ko menyakitkan hati pasangan ko kelak.....

sesetengah wanita memang mempunyai kesetiaan yg tidak berbelah bagi.cinta yg dicurahkan sememangnya bagaikan air yg tidak pernah habis dituang ke dalam gelas.kesetiaan yg seperti kalau korang miliki jgnlah sesekali ko abaikan n ko ketepikan.hargailah setiap detik yg korang lakukan bersama. insyallah kebaikan akan ko miliki pada masa depan. sudah tentulah kita hanya merancang.

****
time ni aku lebih selesa bersendirian mengejar harapan dan impian....impian yg aku sendiri x pasti..hee

nite

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...