Sunday, October 30, 2011

jobless

Kebingungan melanda aku.haha aku mengaku skrg aku jobless.still menghantar resume ke merata tempat dgn harapan minngu ni jugak aku akan dpt interview.hee ada org kata aku kena. Send resume skurang2nya 300 sehari.huh?biar betul.xkanla kot.hee mungkin btulla kot tpi nw aku kmalasan n aku rase nak lepak je rumah habeskan masa2 tua n jadi loser,xde keje n carik manaz2 datin yg dapat sara aku.heh (ada no cntact datin mane2 tak?)

Aku ada beberapa pilihan:
Pertamanya jadi lecturer di kolej2 terpilih di sekitar lembah klang ni..hehe jadi lecturer best kot,dapat luaskan pengaruh,dapat rmai member,ramai awek dan ramai adik angkat.hehe itu pilihan pertamalah.insyallah dgn bntuan di dia,dengan keizinan ILAHI,harap2 dapatlah aku jdi lecturer...doakanla aku ye .

Kedua:
Aku harap aku boleh join mane2 bank..dapat bonus tahunan yg byk n aku boleh berjoli sakan dgn wang2 tersebut.hahaha kalau ada mane2 bank yg memerlukan org yg berdedikasi,rajin dan berwawasan,akulah orgnya..silalah htrkan resume kat aku.nanti aku pertimbangkan....haha(mcm terbalik je)

Ketiga:
Aku dgr BERNAMA n ASTRO ARENA nak pakai wartawan.so aku rasa mungkin itulah pluang aku..aku ada pngalaman 8 bulan kat ntv7,bolehla kot agaknya.hehe tapi aku x mengharapkannya sgt cz aku pernah rasa life dalam bidang tu...agak sucks n for same time,seronokkkk sgt..haha pelik x aku???

Keempat:
Aku berangan nak jadi steward(not john steward)..mksud aku prmugara kat air asia or MAS.aku boleh pergi byk negara,lihat negara org n luaskan pandangan aku ttg kemanusiaan..tsucks giler ayat aku ni)..but y not aku try ye x,tinggi 1.8m,berat 62kg,muka mcm zulhuzaimy,haha..myb later la kot angan2 aku ni.hee

So aku harap aku akan ditunjukkan jalan nanti ke mana arah aku nanti..

Salam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...