Thursday, November 19, 2009

sembang-sembang 3 budak...

di sebuah restoran mamak...

f: wei...cmne la kalau kite 3 ni keje jadi jahat ye x...haha

c: haa....keje pe maksud ko?

f: aku jual pelacur....cepat dapat duit ye x..

g: aku lak jual semua...bapok, pelacur, gay...haha

c: hehe....aku lak jadi pembunuh upahan...bunuh orang yg berprofil tinggi..obama ker...

g: nanti orang-orang yang aku nak jual, kalau dah xleh pakai, aku kasi kat ko,ko bunuh je..haha

f: and aku lak...aku jual pelacur kat arab saudi ker...sepanyol ker...kirenya aku bisnes eksport pelacur la...haha

g: ooo...aku jual kat malaysia je la....kalau ko nak bapok,bagitau aku,rm30 ker,rm100 ker..haha

c: nanti dah xleh pakai,bagi je aku ye x...aku bunuh semua...tapi bagi aku pakai lu la....

f: orang tua pon ko nak try??hahaha

g: dia bole jer...orang tua ker, gay ker...hahaha

c: wei2...xdela yang tua2...haha

.....end.....

#pengajaran: boleh berangan-angan...piece!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...