Thursday, April 29, 2010

ape dar ko ni fit.......

pendahuluan:

now aku duduk di kerusi ni memikirkan ape yang perlu ditulis...dan jari2 ini seperti tidak mengikut kati hati dan akal fikiranku untuk menulis ape yang sepatutnya..hanya bergerak dan menaip mengikut telunjuknya saja....

isi 1
tinggal 4 hari lagi untuk aku beredar meninggalkan kawasan permainan aku sepanjang 3 tahun ni..USM. kadang2 aku fikir,ape aku nak buat untuk aku terus ingat setiap perkara yang telah aku lakukan sebelum ni....pergi kelas,melepak makan kat subaidah...lepak lagi kat pelita, kat istimewa...kat Khalell...(letihla semua melepak je keje aku ni..)..

bile kate macam tu, ape je aku buat kat USM ni??sure lah aku x merompak,mencuri dan membunuh orang....sikit2 tgk bola,men game bola, n counter strike...ape je de aku buat???

hmmmm.....(ape je aku buat kat USM)??

isi 2
nak kate study....x dekan2 pon..(HAHAHA)

nak kate sukan...(ade satu je la sijil SUKAD, game sepak takraw..)n main bola petang2 dgn dak2 HBP..kadang2 men dgn budak sekolah menengah..heee

nak kate aku hebat berpolitik, x pernah pon aku naik pentas pape berucap...nak jadi MPP, langsung x pernah terfikir...(walaupon pernah ditawarkan....)

isi 3
sooo.....ape je de aku buat???
ok.aku senaraikan...
- men bola
-tgk bola
- dating dgn awek
-g jalan2 dgn member.
-pergi kelas(jarang2 sgt...lagi2 kalau x amek kedatangan,jgn harap nak tgk aku dalam kelas...)
-terlibat dengan aktiviti persatuan..(kelab fotografi.kelab kungfu(pergi 3 kali jer..),rakan muda, dan beberapa lagi yang malas aku nak taip kat sini..)

isi 4
baiklah tuan2 dan puan2 yer..(versi chefwan), di sini kita boleh lihat erk masalah budak seperti aku ni...inike yang dinamakan budak Universiti??bile masenye dia ni mmbace?msuk library 1 sem sekali..haha

macam ni ke budak APEX...jadi apek aku layak la kot...angkat kotak besar2(time nak simpan barang kat stor la..),pakai selipar kuning buruk n seangkatan dengannya, rambut serabai, kering giler..so.....fitsepet n apek ape bezanye der...fitsepet=apek..haha mcm gud2 je aku ni kutuk diri sendiri..tapi ape kesah??aku hepi dgn diri aku ni.....hidup dalam keburukan.hakhak
gilernye nye statement....

penutup:

hmmm.....

ape dar nak buat 2 3 hari ni...kalau boleh bawak blik USM ni,aku bwak dah...aiiiii

xpela.......aku bwak ko dalam hati je la k USM....(FUCKla.....duit bas aku ko sebat...1 sem skali je kot aku naik bas..ishhh)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...