Wednesday, April 28, 2010

sembang dgn JOse Maurinho...selepas kekalahan Barcelona



aku : wei...apehal taktik ko mcm sial??xde telor ke/??

Maurinho: errr...(sambil tgk seluarnya..) ada2...ade 2 biji...kenape yer encik...

aku : oooohh....ko dah kalahkan Barcelona, ko buat x tahu plak!!! meh sini ko aku terajang perut ko..wei! Main la bola elok2 skit...,,ni main bertahan je...penakut giler!ko ingat ko buat muke brlagak, ko bgus sgt....special one pale lutut ko...

Maurinho: woooo...(menangis..) maafkan saya encik Fit...saya xkan buat lagi...saya x sngaja...
saya silap.....huuhhuhu

aku: ooooohhh..baru skarang nak menangis....wei lutut!(panggilan untuk Maurinho), dahla lo suruh budak2 ko main macam tu, kasar giler lak tu...semua player Barca ko sapu... ko ingat Barca tu ape...kesianla skit...muka defender ko dah la macam pnyangak...ahli gusti pon ade...
ko sepak terajang player2 Barca aku...aishhhh....dah2. pergi ko dari sini...aku xnak tgk muke ko...

Maurinho: maafkan saye encik...saya xkan menang lagi selepas ni...dengan Bayern Munich,saya akan kalah besar...huuuhuhuhu

aku: haaa......macam tu la...bgus2...!!! nw ko buatkan aku teh tarik..aku haus ni...ishhhhh

Maurinho: baik encik...saya pergi buat teh tarik...( sambil mengambil kain tuala yang digunakan untuk mengelap meja makan lalu beredar....)

aku: (kegeraman sambil membelek2 handphone..)

# lokasi perbualan: di Kedai Mamak Istimewa....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...