Wednesday, April 28, 2010

thanx 2


gambar di atas menunjukkan beberapa teman yang membesarkan aku gak...
ada angah, keyo n ku(tengku)...
dari 1st year kenal dgn mereka ni..
kalau dulu cara sembang lain.....:
aku : wei...jom makan same2...
angah : haaa...jom2..aku lapar ni...
aku : ko blanje ar...?
angah : boleh2..xde hal...hahaha
-baik je sembang.......biaselah..baru kenal..
kalau 3rd year atau sekarang punye sembang....:
angah : butohla...jom ar men fifa/Pes...takutke??
aku : fuckla.....ingat aku takut...? sedangkan gigo n cem
pon ko mrangkak nak kalahkan, ini nak main dgn
aku...hahahha
angah : mehla....butohla..haha
-dah lame kenal macamnilah...semua maki hamun keluar...tapi biasela tu..sedangkan laki bini gigit lidah masing2, inikan pula member2 yang maki2 same sendiri..haha
#dialog adalah rekaan semata2...mungkin terdapat bias..ampun yer..haha
thanx.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...