Monday, January 10, 2011

KUIZ LAGI...=)( fitQuestion)

disebabkan soalan yang lepas dah ada pemenang,tapi pemenang tersebut suruh aku simpan dulu duit tersebut, aku berminat lagi untuk meneruskan permainan ni...mungkin aku boleh gelarkan kuiz ni: fitQuestion (perkataan rojak)..kompem dewan bahasa marah....

tapi kali ni, kita buat lain sikit...

caranya: setiap hari aku akan bagi 1 soalan...dan jawapan untuk soalan tersebut haruslah dihantarkan kepada alamat email aku iaitu:

khairyfitri@gmail.com

dan apabila korang jawab betul untuk soalan tersebut, aku akan bagi soalan yang lain(iaitu soalan kedua) melalui email korang...

jika korang jawab salah/kurang tepat, email yang korang hantar kepada aku tidak akan dibalas atau dalam bahasa kurang sopan, tidak akan dilayan...

.....dan apabila korang berjaya menjawab 10 soalan berturut dengan tepat(melalui email), anda akan diberi RM20 sebagai ganjaran...


*mungkin korang rasakan aku menipu, tapi apa kata korang try jer dulu..kalau nak kata aku nak mendapatkan keuntungan, aku x untung pape pon,cz aku x daftar dengan apa-apa company pengiklanan like nuffang ke ape...aku hanya ingin bermain something yang membuatkan kita berfikir..

*....dan juga kalau korang rasakan yang Rm20 (eheleh......sikitnyer....), korang boleh tolong aku besarkan jumlah tersebut dengan cara, sponsor aku....(hehehehe.....)

soalannya: apakah Nombor yang paling banyak bilangannya dalam gambar di bawah??

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...