Tuesday, November 1, 2011

gud lover for u

Pasangan yg memahami mmg sukar utk dimiliki oleh sesiapa kan?korang tidak akan mudah utk mendapat ape yg korang hajatkan dlm hidup korg.mungkin kbanyakan org slalu mgimpikan pasangan mereka memiliki ciri2 yg korg impikan sepanjang hidup korang.dan ciri2 yg paling biase sudah tentulah memahami korang seadanya.

Knp manusia perlukan someone seperti ni?sbb inilah ciri terpenting yg aku rasakan.korang boleh teruskan cita2 ko,hobi ko da bermacam lagi yg korang biase lakukan spnjg korang single dan diteruskan juge bila korg couple.ada sstengah pasangan terpaksa mngurangkan waktu libur bersama kwn2 cz pasangan masg2 yg mengongkong...kbanyakan pasangan memang tidak akan tahan dgn pasangannya klau gf/bg kongkong mreka.tapi aku salute kat roommate aku even bertahun2 kapel n dikongkong gf dia,dia still cool je dgn gf dia.nak main PS2 pun jenuh coz tiap2 malam je gf col ajak sembang..kalau disebut main game,bukan main bising lg gf dia.hahaha mungkin tu lumrah bagi sstengah pasangan.aku x termasuk.

Aku cuma membayangkan setiap pasangan perlu memahami kehendak n cara hidup psangan msg2.seronok sebenarnya apabila kita treat pasangan kita as fren,gelak2,leh maki2 manja,mengusik dan sebagainya.macam ape yg kita buat kat kawan2 biase kita.dan best gak sebenarnya kalau pasangan kita tak kuat cemburu n membenarkan pasangan masing2 keluar berduab dgn org lain as long kita percaya pasangan kita just keluar as fren.haha perkara ni mmg jarang sgt dibenarkan dalam hubungan cinta.mungkin ada 5 percent je penduduk dunia bgitau pasangan msg2 bila keluar berdua dgn org lain.haha tepuk kepala tanya pasangan boleh x.haha

Aku rasa hubungan yg baik adalah bila korang boleh share evrytg without prejudice lepas tu solve problem 2gether...mingkin perkara ni dah biase sgt kan..tapi aku percaya ada sesetngah perkara yg kita xleh nak share dgn pasangan kita,coz korang tahu jawapan yg diberikan mesti x best.heee

Selalu gak aku dgr the best couple u need is your best fren..its really true or not I'm really not sure.tapi aku rase mungkin coz aku pernah dlam situasi tu wlaupun sekejap.haha its really like angel from heaven.haha kalau playboy2 kat luar tu nak rase kapel dgn angel dari heaven,tryla mintak kapel dgn ur best fren.haha best woo...:)

Pape pon,mmg best gelak ketawa,share problem and do sometg gud 2gether wit ur best fren...

Pssttt: askla ur best fren couple for few days..haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...