Saturday, January 22, 2011

TAKUT!!!

ali : ko takut x??

abu : takut per??x takut pon...

ali :kirenya ko berani la ni??heee

abu : memang aku berani....

ali : tendang orang boleh??

abu : hmmm...dah selalu sangat...nak tendang sape??

ali : tendang mak ko sendiri....

abu : bodoh ko ni...bak aku tendang mak ko dulu...boleh??

ali : x payah...aku dah tendang....urmm

abu : ooooo...yeker...xpe..nanti aku tendang mak aku pulak petang kang...

ali : bodo..aku nak tendang ko dulu boleh???

abu : ehh??pehal plak???

ali : sebab ko bodoh sangat??yg ko nak tendang mak ko nanti kenape....

abu : tadi ko tanye aku berani ke x....ni aku nak tendang mak aku la ni...

ali : BODoooooooooooooh! aku dah tendang mak aku masa aku dalam perut lagi...yg ko nak tendang mak ko sekarang kan biadap & kurang ajar namanya...ko xleh masuk syurga kang.

abu : ooooo.......habis aku nak tendang sape??kang ko kata aku penakut...

ali : ko try tendang bapak ko.....

abu : gila!!!baru jer bapak aku mengamuk dengan aku hari tu...sebab ada sorang budak tu tendang punggung dia...
ko dah tendang bapak ko ker ali??

ali : dah tendang dah....gaduh besar kami...tapi bukan bapak aku la.....bapak ko...

abu : babi ko ali!!!!!*#*#*#*#**#*#**#*#*#*#

PENGAJARAN!

1. Jangan main mak bapak time bersembang.

2. Sudah tentu korang semua berani, tapi gunakan keberanian tu untuk jalan yang benar.

3. Mak korang suka bila korang tendang dia dalam kandungan, tapi jangan tendang(kurang ajar) dia bila korang dah besar..

assalammualaikum...

1 comment:

  1. ini tebiat buruk la bodoh!.. hehe, gurau ja

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...