Wednesday, November 9, 2011

kampung halaman: AYER TAWAR

Masa: 11pm
Lokasi: gerai char kuew tiaw sebelah dewan kutien

Ketika ini aku baru mnghabiskan CKT biase.rase dah x best.2 tahun dulu lgi best.mungkin bro ni dah hilang rasa.

Hampir seminggu aku di ayer tawar.jumpa kwn2,lepak gerai,kdai makan n mamak.g teluk batik.lumut.mmg best bila membuang masa melepak n bersembang ketika ni.ayer tawar mmg tempat yg menggamit 1000 kenangan bagi sesiapa yg mmg dibesarkan di sini.dulu,dewan kutien ni la tempat mengajar aku bermain badminton n ping pong.termasuklah jugak main aci nyorok dlm tu.hee kuil ni plak sentiasa menjadi tempat himpunan untuk penganutnya.

Kini,aku sudah x rasakan keseronokan bila aku mengenangkan yg aku ni penganggur sambilan.haha aku bukan lagi pelajar yg boleh membuang masa melepak n berbual kosong.aku dah penat bangun tido waktu tengahari.tido waktu subuh.mmg sampah aku time ni.dan memang beku otak aku dibuatnya.haha

Aku perlu mencairkan otak aku skrg..tunjukkanlah jalan kepada aku wahai PENCIPTA segala-galanya.

SALAM.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...