Monday, November 7, 2011

SUKAN SEA: MALAYSIA vs SINGAPURA

Perlawanan yg berlangsung pukul 5pm waktu malaysia di INDONESIA ni mmg tidak ada pape yg boleh dibanggakan.perlawanan pembukaan yg melibatkan 2 gergasi ASEAN sepatutnya menpersembahkan perlawanan standard antarabangsa yg menarik.tapi,aku tgk mcm perlawanan standard form 3 aku kat MESAT dulu.aiiii...

Mujut pasukan MALAYSIA diterajui bek2 tgh yg hebat mcm muslim n fadzli ditambah kaki pompuan :APEK.haha APEK pun jarang2 diuji pasukan anak2 singa tu...mcm pada awal yg aku katakan tdi tidak ada pape yg boleh dibanggakan,cuma yg mngancam gawang gol singa adalah dari badrol bakhtiar mlalui 2 free kick dan rembatan.tu pun out.haha

Rakyat malaysia seharusnya berasa pelik coz izzaq faris yg kayu dan fakri saarani yg ntah buat pe masih lagi dapat bermain utk MALAYSIA.aku x rase MALAYSIA ni ketandusan player yg berkaliber sbb sepanjang aku tgk piala malaysia n liga super,ramai lagi yg boleh bermain berbanding mereka 2.mungkin kalau ONG KIM SWEET baca blog aku ni,dia akan kate WTFUCK budak ni nak mempertikaikan kewibawaan aku.haha mungkinla kot dia akan kate begitu.atau dia mungkin akan mengiyakan ape yg aku cuba sampaikan.

Mmg diakui perlawanan tersebut dipegang malaysia,namun kalau lelaki normal kata,kalau dpt pegang je tpi xde gol x guna jugak...membazir je segala air termasuk air peluh dan bermacam lgi.Shitt!!!

Diharap OKS buatlah pertukaran pemain atau taktik..kelemahan taktik mmg perlu diakui OKS sebenarnya...kalau main PES atau FIFA dah bermacam taktik aku gunakan utk menang.ini aku tak berape jelas dgn taktik yg dipraktikkan...atau player yg x berapa nak faham cmne nak main sebenarnya...

Lepas ni mmg harap kita menang lwn THAILAND!CHAIYOKK!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...